1 listopada 2012

Autorka





Jestem osobą, która niezbyt lubi o sobie opowiadać, jednak wiem, że jest jakaś szansa, że ktoś właśnie to czyta i chce dowiedzieć się o mnie więcej, dlatego też napisze kilka zdań.
Mieszkam w małej miejscowości na południu Polski w Bielsku Białej. Żyje na tym świecie od 1994 roku, czyli obecnie mam już 18 lat. Pełnoletnia… Uwierzcie mi, nie wyglądam na taką, a już zupełnie nie czuje się dorosła. Chodzę do III klasy technikum weterynaryjnego, kocham zwierzęta- pracuje bezpłatnie w schronisku miejskim, jednak weterynaria już mnie za bardzo nie kręci. Chce coś robić w związku z nimi, jednak teraz już wiem, że to nie ten kierunek. Być może założę własną firmę, hotel dla zwierząt czy coś w tym rodzaju…, Kto wie? Ale dość o szkole. Co z wyglądem? Bóg obdarował mnie niskim wzrostem, niebieskimi oczami i brązowymi włosami… Nic ciekawego. Cechy charakteru? Cicha, szara, spokojna myszka- Tak oceniają ludzie, gdy po raz pierwszy mnie widzą. Następnie hasło przechodzi na: „Cicha woda brzegi”. Rozumiecie?:) Hobby: Uwielbiam grać w siatkówkę, koszykówkę lub czasem po prostu poczytać dobrą książkę fantazyjną. Jednak moją główną pasją jest muzyka. Zawsze marzyłam, by zostać muzykiem, by być kimś znanym. Coś Ala piosenkarka, choć nie wiem czy śpiewanie jest moją mocną stroną, lecz kocham to robić i nie zrezygnuje z tego. Słucham praktycznie każdego rodzaju muzyki zaczynając od Popu czy Country, a kończąc na Rapie i Hip hopie. Muzyka pozwala mi odciąć się od rzeczywistości, zapomnieć na chwilę o problemach, które mi towarzyszą. Kiedyś również pisałam własne teksty piosenek, wiersze, jednak przeniosłam to wszystko na opowieści. Mam kilka książek na swoim koncie. Dwie niedokończone, ale wtedy byłam jeszcze młoda. Pisząc to, oddaje swoje emocje, włączam w tekst swoje przeżycia i staram się, by inni mogli to odczuć na swój własny sposób. Oprócz pisania lubię też tworzyć krótko metrażowe filmiki Zwiastuny, ale głownie fan made czy teledyski. Możecie znać mnie na You Tubie spod nicka „TheNikajb”.
Pewnie się domyślacie, a więc jestem Belieberką… Justina kocham za wszystko… Za jego muzykę, za przekazy, jakie nam daje, ale głównie za to, że w pewien sposób pomógł mi przetrwać te najgorsze chwile… Pomógł mi uwierzyć, że rzeczy niemożliwe mogą stać się realne. Kazał nam się nigdy nie poddawać i tego się trzymam. Nigdy nie tracę nadziei, chociażby nie wiem jak było ciężko…
Zastanawiacie się, dlaczego piszę książkę o tym zespole, a nie Justinie? Już odpowiadam. Chłopaki również mnie inspirują, nie wiem czy mogę nazywać siebie Directionerką, choć uwielbiam ich muzykę oraz całokształt, więc chyba tak. One Direction wybiło się na szczyt, dzięki swojemu niesamowitemu talentowi, nie poddali się i za to ich najbardziej cenię. Są bardzo ciekawymi postaciami, każdy z osobna jest inny, dlatego też zainspirowali mnie do napisania książki o nich. Właściwie to głównym bohaterem jest Zayn, gdyż jego historia najbardziej mnie zaciekawiła zważywszy na to, że jest muzułmaninem, miał kilka nieprzyjemnych historii z kobietami, był praktycznie taki jak ja. Na początku nieśmiały, cichy chłopak, a teraz… Sami wiecie. 
 No, trochę się rozpisałam, więc nie będę już przynudzać.
Jeżeli chcecie porozmawiać, obejrzeć moje filmiki lub zapytać o cokolwiek zapraszam na moje konta.
TT- @Nika1994jb
YT- TheNikajb
Email- nika1994@autograf.pl
Gadu- 1942244

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz